Nejčastější dotazy - připojení k internetu

Internet

Můžu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

Ano, změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte prosím:

  • číslo své smlouvy, 
  • své kontaktní údaje,
  • kontaktní údaje nového zákazníka,
  • tarif, o který má zájem.

Jaká je technická specifikace optického připojení k internetu?

Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. 

  • Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie GPON
  • Každá optická trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez omezení dat
  • Agregace 1:10
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Jaká je technická specifikace bezdrátového připojení k internetu?

Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. 

  • Služba je poskytována prostřednictvím rádiových technologií dle standardů IEEE 802.11a, 802.11n a 802.11ac.
  • Každá rádiová trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez FUP (bez omezení dat)
  • Agregace 1:6
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Stavím dům a chci optický kabel. Co mám připravit

V okamžiku zahájení výstavby rodinného domu je třeba za pilířem napojit mikrotrubičku o rozměru 10/6 mm. Ta musí být nepřerušeně dotažena a zakončena v technické místnosti nového rodinného domu. V tomto místě bude umístěno koncové zařízení optické trasy (media konvertor), které potřebuje napájení 220 V. Z této místnosti doporučujeme natáhnout datové rozvody CAT5E a vyšší do jednotlivých místností rodinného domu, kde do budoucna plánujete umístit počítač, televizi nebo telefon.

Jsme připraveni poskytnout vám odbornou a technickou spolupráci při realizaci optické přípojky, včetně potřebné mikrotrubičky pro váš dům.

 

Optická přípojka výrazně zvýší hodnotu vaší nemovitosti, proto je důležité tuto přípojku včas dotáhnout do domu, aby se předešlo možným technickým komplikacím.

 

Mohu využívání internetového připojení od Eurosignal přerušit?

Pokud s námi nemáte uzavřený pevný závazek, můžete využívání služby podle potřeby přerušit. To se může hodit, když jedete například na delší dobu mimo domov. Nejkratší doba přerušení je 1 měsíc, maximum je 1 rok. Přerušení je zcela zdarma.

 

 

Ruší připojení přes WiFi příjem TV nebo mobilní telefony?

Zařízení pracuje v jiném frekvenčním pásmu (2.4 nebo 5 GHz), které je pro něj vyhrazeno, a v žádném případě jiná zařízení neovlivňuje.

Mohu si během využívání internetového připojení změnit tarif? A jak?

Ano, změna tarifu je samozřejmě možná. Změnu můžete provést po přihlášení v zákaznické zóně, případně prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. V e-mailu prosím uveďte číslo své smlouvy, kontaktní údaje a tarif, o který máte zájem. My zajistíme vše ostatní.

Tarif lze upravit po dohodě kdykoli v průběhu měsíce, zpravidla k 1. dni následujícího měsíce.

Je internet od Eurosignalu neomezený?

Ano. Jediné omezení spočívá v omezení maximální rychlosti, která závisí na vámi vybraném tarifu. Pokud si zvolíte tarif odpovídající aktivitám, kterým se na internetu věnujete, nebudete omezeni vůbec.

Mám problémy s připojením k internetu, co mám dělat?

  • Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
  • Pokud používáte bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru, a jestli je aktivní.
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače, a jestli je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
  • Zkuste odpojit ze zásuvky napájení jednotky a za 15 sekund jej opět připojte. Po cca 50 sekundách zkuste připojení znovu.
  • Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – přítomnost virů, spyware a jiného škodlivého softwaru.

Pokud nepomůže žádná z uvedených možností, kontaktujte naši podporu na čísle 227 031 811 nebo 775 330 949. Naši technici vám poradí další postup, případně k vám mohou přijít osobně a problém vyřešit.