Často kladené dotazy

Pro zřízení připojení optickým kabelem

 

 

 

Jak mohu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

Ano, převod smlouvy je po dohodě možný.

Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a kontaktní údaje nového zákazníka a tarif, o který má zájem.

 

Jaká je technická specifikace optického připojení k internetu?

  • Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. Podívejte se na naši nabídku a vyberte si tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.
  • Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie GPON
  • Každá optická trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez FUP (bez omezení dat)
  • Agregace 1:10
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Stavím dům a chci optiku. Co mám připravit?

V okamžiku započetí výstavby rodinného domu je třeba za pilířem napojit mikrotrubičku o rozměru 10/6 mm, která musí být nepřerušeně dotažena a zakončena v technické místnosti nového rodinného domu. V tomto místě bude umístěno koncové zařízení optické trasy (media konvertor), které potřebuje napájení 220 V. Z této místnosti doporučujeme natáhnout datové rozvody CAT5E a vyšší do jednotlivých místností rodinného domu, kde do budoucna plánujete počítač, televizi nebo telefon.

Jsme připraveni poskytnout Vám odbornou a technickou spolupráci při realizaci optické přípojky včetně potřebné mikrotrubičky pro Váš dům.

Z praxe se ukázalo, že optická přípojka výrazně zvýší hodnotu Vaší nemovitosti, proto je důležité tuto přípojku včas dotáhnout do domu, aby se předešlo možným technickým komplikacím.

 

Mohu využívání internetového připojení od Eurosignalu přerušit?

Pokud s námi už nemáte dohodnutý pevný závazek, můžete využívání služby podle potřeby přerušit. To se může hodit, když jedete například na delší dobu mimo domov. Nejkratší doba přerušení je 1 měsíc, maximum je 1 rok. A je pro vás zcela zdarma.

 

Mohu si během užívání internetového připojení změnit tarif? A jak?

Ano, změna tarifu není vůbec problém. Můžete si jej nastavit po přihlášení v zákaznické zóně.

Změnu je případně možné provést také prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a tarif, o který máte zájem. My se o vše ostatní postaráme.

Tarif lze upravit po dohodě kdykoli v průběhu měsíce zpravidla k 1. dni následujícího měsíce.

 

Je internet od Eurosignalu neomezený?

Ano. Jediné omezení internetu od Eurosignalu spočívá v omezení maximální rychlosti, které zavisí na vámi vybraném tarifu. Pokud si ale zvolíte tarif odpovídající aktivitám, kterým se na internetu věnujete, nebudete omezeni vůbec ničím.

 

Mám problémy s připojením, co mám dělat?

  • Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
  • Používáte-li bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru a zda ho máte aktivní (kombinace funkčních kláves, tlačítko nebo spínač na notebooku).
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
  • Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za 15 sekund opět připojit napájení jednotky. Po cca 50 sekundách zkuste připojení znovu.
  • Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – přítomnost virů, spyware a jiného škodlivého software.

Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte naši Hotline na čísle 227 031 811 nebo 775 330 949, kde Vám mohou naši technici poradit, případně objednat návštěvu technika, který problém vyřeší.

 

Obecné dotazy

Kde najdu popis datových rozhraní?

Rozhraní veřejné komunikační sítě jsou uveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup – Popis datových rozhrani

Díky čemu internet od Eurosignalu nepadá?

Neustále investujeme do modernizace naší sítě a veškerého využívaného vybavení. Naše sítě jsou připojeny přímo na vysokorychlostní optické okruhy. Dbáme na to, aby byla vždy zajištěna co nejlepší latence – odezva a volná kapacita všech linek. Jako jedni z mála poskytovatelů máme zokruhovanou síť a využíváme několik propojů do internetu.

Naše vysílače a přípojné body mají zálohované napájení elektřinou minimálně na dobu 8 hodin.

Jaké je mé nastavení SMTP serveru?

Údaje k nastavení SMTP serveru ke svým účtům elektronické pošty by Vám měl předat Váš provozovatel emailové schránky.

Z naší sítě můžete použít SMTP server s adresou 10.0.2.1
Server nevyžaduje ověření, ale neumožńuje odesílání zpráv, pokud nejste připojeni do sítě EUROSIGNAL

Nejde mi otevřít příloha s fakturou. Co s tím?

Faktury jsou rozesílány ve formátu PDF. K jejich otevření je potřeba mít nainstalovaný například program Acrobat Reader stáhnout zde.

Pokud v email fakturu neobsahuje vůbec, můžete si ji stáhnout po přihlášení do zákaznické zóny.

Mám linku 10Mbit a při downloadu nestahuji rychleji než 1,19 MB/s

Zde je rozdíl v uváděných jednotkách (bity a Byty).

Pro převod mezi nimi platí vztah 1B (Byte) = 8b (bitů).

Při rychlosti 10Mbit tedy můžete stahovat data až rychlostí 1,192MByte/s neboli 1192kB/s.

FUP – Fair Use Policy

Pravidla Fair Use Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny připojené uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat může být rychlost přenosu dočasně snížena.

Od 1.4.2008 bylo toto omezení v naší síti zrušeno.

Jakým způsobem lze reklamovat služby a kdy se reklamace projeví?

Reklamovat služby lze pouze písemně a to na adrese: Družstvo Eurosignal, Roháčova 23, Praha 3, 13000 nebo emailem na adrese: internet@eurosignal.cz. Pokud bude reklamace oprávněná, odečte se poměrná část z Vašeho pravidelného poplatku, a to zpravidla v následujícím zúčtovacím období.

Co vše a kdy platím?

Po instalaci zařízení je uživatel povinen uhradit instalační poplatek a kauci ve výši platby za jedno zúčtovací období. Kauce bude uživateli vrácena po skončení tohoto smluvního vztahu. Uživatel je dále povinen uhradit poměrnou část pravidelného poplatku od data instalace do konce prvního zúčtovacího období. Služba začne být uživateli poskytována po uhrazení těchto poplatků. Dále je uživatel na konci každého zúčtovacího období povinen platit pravidelné poplatky podle uzavřené smlouvy.

Faktura – daňový doklad – bude uživateli zaslána elektronickou poštou neprodleně po skončení zúčtovacího období. Na žádost uživatele může být faktura zaslána v papírové podobě prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. V takovém případě bude poskytovatel účtovat náklady na zasílání podle aktuálního ceníku. Nedoručení faktury nemá vliv na povinnost uživatele uhradit částky za poskytnuté služby. Výši dlužné částky a další údaje potřebné k provedení úhrady si může uživatel vyžádat na zákaznickém telefonním čísle poskytovatele. Pravidelné poplatky je uživatel povinen uhradit na bankovní účet poskytovatele nejpozději do deseti dnů od ukončení zúčtovacího období.

Jak objednat službu?

Službu si můžete objednat:

1. a nejsnazší možností je vyhledat svou adresu pro připojení k internetu na našich stránkách:

  • Na hlavní stránce webu zapište adresu kde chcete připojit. Vyberte napovězenou adresu a ihned dostanete informaci, jaký internetový tarif na vaší adrese máme.
  • Následně z vybraného tarifu kliknete na tlačítko "Nezávazně objednat" a doplníte své údaje k objednávce.

2. možností je:

  • Vyplněním registračního formuláře. Ten je univerzální. Nenapoví vám vaši adresu, ale je třeba vhodný pro novostavby, kdy stavba ještě nemá Číslo domu. My vám rádi zodpovíme jak vás na dané adrese připojíme.

3. možností je:

  • Telefonicky na číslech 775 330 949 nebo 227 031 811

4. možností je:

Jak pracovat s klientským účtem?

Pokud budete chtít využívat klientský účet, měli byste vědět, že každému zákazníkovi bylo přiděleno „Uživatelské jméno a heslo‘. Bez něj se do Vašeho účtu nedostanete. Nemáte-li je, můžete si přístupové údaje nechat zaslat pomocí formuláře nebo kontaktujte HOTLINE.

Pokud přihlašovací údaje máte, pak se můžete k účtu přihlásit z libovolné stránky našeho WEBu (vpravo nahoře odkaz Zákaznická zóna).

Uživatelský účet se skládá z několika záložek. Rychlý přehled‘, ‚Vyúčtování‘,‘ Nastavení účtu‘, ‚Přidat novou službu‘ a ‚Odhlásit se‘

V záložce Rychlý přehled jsou informace o všech Vašich aktivních smlouvách, statistiky přenosu dat, možnost aktivace Sledování TV, případně je zobrazen Váš dluh.

V záložce Vyúčtování si můžete stáhnout kopii Vašich faktur. Případně pokud u Vašich smluv evidujeme dluh, můžete částku zaplatit ihned online kartou nebo převodem pomocí platební brány PayU.

V záložce Nastavené účtu je možné si prohlížet a upravovat část údajů ze smlouvy.

A na závěr v záložce Přidat novou službu můžete požádat o zřízení nové služby vybráním služby z nabídky. Po vybrání služby nezapomeňte kliknout na tlačítko Odeslat dole pod tabulkou.
O zřízení budete informováni mailem.

Pro ukončení práce s klientským účtem použijte odkaz Odhlásit se.

Pokud máte ke klientskému účtu nějaké připomínky nebo náměty, sdělte nám je, rádi se jimi inspirujeme pro další vylepšení našich služeb.